1910
Опубліковано: 2020-09-29
1910
Опубліковано: 2020-09-29
Літак С-6А, який Ігор Сікорський представив на Московській авіаційній виставці та за яким був визнаний провідним авіаінженером Російської імперії. Київ. 1912 рік
1912
Опубліковано: 2020-09-29
1910
Опубліковано: 2020-09-29
Цар Микола ІІ на військовому аеродромі у Красному Селі (сучасна територія Санкт-Петербурга) оглядає літак Ігоря Сікорського "Гранд". Липень 1914 року
1914
Опубліковано: 2020-09-30
1913
Опубліковано: 2020-09-30
Інтер’єр кабіни літака "Ілля Муромець". За задумом Ігоря Сікорського це мав бути пасажирський літак. Санкт-Петербург. 1916 рік
1916
Опубліковано: 2020-09-30
2020
Автор: Aero3D
Опубліковано: 2020-10-01
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)Всесвітньо відомий авіаконструктор українського походження. Працював у Російській імперії та США. Творець перших у світі чотирьохмоторного літака «Руський витязь», важкого чотиримоторного бомбардувальника і пасажирського літака «Ілля Муромець», трансатлантичного гідроплана, серійного гелікоптера одногвинтової схеми. Засновник компанії «Sikorsky Aircraft» в США, що стала провідним виробником вертолітної техніки за кордоном.
2008
Автор: Олійник М.О.
Опубліковано: 2020-10-01
Ігор Сікорський в Нью-Йорку. США. 30 березня 1919 рік
Пригоди капелюха Сікорського. Невигадана історія
Всі знали, що Містер Гелікоптер мав улюбленого капелюха фасону “федора”. Жодний виліт не обходився без цього талісману. Принаймні, талісманом його вважав власник. Адже не зазнав жодних серйозних травм під час випробувань своїх апаратів - звісно, що траплялися аварії, але все закінчувалося добре. Правда, з'явився цей капелюх у Сікорського, ймовірно, в американський період життя, адже на дореволюційних знімках він зазвичай позує біля своїх аеропланів в шкіряному шоломі. Тим не менш, зараз капелюх Сікорського зберігається під ковпаком з органічного скла в кабінеті-музеї Сікорського в штаті Коннектикут, США. Кажуть, і зараз молоді пілоти приходять до цього капелюха заручитися "заступництвом" - нібито, це приносить успіх.
1919
Опубліковано: 2020-10-05
Зліва направо: барон Соловйов, Сергій Рахманінов, Ігор Сікорський біля першого американського літака Сікорського S-29A. США. 1920-ті роки
1920-ті роки
Опубліковано: 2020-10-05
1931
Опубліковано: 2020-10-05
1939
Опубліковано: 2020-10-05
Син Ігоря Сікорського Сергій демонструє можливості технічної інновації, розробленої на замовлення Служби берегової охорони США – рятувальної лебідки. США. 1944 рік
1944
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський та один із перших американських пілотів Орвілл Райт біля гелікоптера S-47 (R-4). США. Травень 1942 року
1942
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський отримує з рук президента США Гаррі Трумена Нагороду ім. Роберта Дж. Коллієра – щорічну нагороду за високі досягнення в галузі авіації в США. США. 17 грудня 1951 року
1951
Опубліковано: 2020-10-05
Президент США Ліндон Джонсон нагороджує Національною Медаллю Науки Ігоря Сікорського. Білий Дім. США. 13 лютого 1967 року
1967
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський зустрічає Ніла Армстронга, першу людину, що ступила на Місяць. США. 29 жовтня 1970 року
1970
Опубліковано: 2020-10-05
2020
Опубліковано: 2020-10-05
1910
Опубліковано: 2020-09-29
1910
Опубліковано: 2020-09-29
Літак С-6А, який Ігор Сікорський представив на Московській авіаційній виставці та за яким був визнаний провідним авіаінженером Російської імперії. Київ. 1912 рік
1912
Опубліковано: 2020-09-29
1910
Опубліковано: 2020-09-29
Цар Микола ІІ на військовому аеродромі у Красному Селі (сучасна територія Санкт-Петербурга) оглядає літак Ігоря Сікорського "Гранд". Липень 1914 року
1914
Опубліковано: 2020-09-30
1913
Опубліковано: 2020-09-30
Інтер’єр кабіни літака "Ілля Муромець". За задумом Ігоря Сікорського це мав бути пасажирський літак. Санкт-Петербург. 1916 рік
1916
Опубліковано: 2020-09-30
2020
Автор: Aero3D
Опубліковано: 2020-10-01
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)Всесвітньо відомий авіаконструктор українського походження. Працював у Російській імперії та США. Творець перших у світі чотирьохмоторного літака «Руський витязь», важкого чотиримоторного бомбардувальника і пасажирського літака «Ілля Муромець», трансатлантичного гідроплана, серійного гелікоптера одногвинтової схеми. Засновник компанії «Sikorsky Aircraft» в США, що стала провідним виробником вертолітної техніки за кордоном.
2008
Автор: Олійник М.О.
Опубліковано: 2020-10-01
Ігор Сікорський в Нью-Йорку. США. 30 березня 1919 рік
Пригоди капелюха Сікорського. Невигадана історія
Всі знали, що Містер Гелікоптер мав улюбленого капелюха фасону “федора”. Жодний виліт не обходився без цього талісману. Принаймні, талісманом його вважав власник. Адже не зазнав жодних серйозних травм під час випробувань своїх апаратів - звісно, що траплялися аварії, але все закінчувалося добре. Правда, з'явився цей капелюх у Сікорського, ймовірно, в американський період життя, адже на дореволюційних знімках він зазвичай позує біля своїх аеропланів в шкіряному шоломі. Тим не менш, зараз капелюх Сікорського зберігається під ковпаком з органічного скла в кабінеті-музеї Сікорського в штаті Коннектикут, США. Кажуть, і зараз молоді пілоти приходять до цього капелюха заручитися "заступництвом" - нібито, це приносить успіх.
1919
Опубліковано: 2020-10-05
Зліва направо: барон Соловйов, Сергій Рахманінов, Ігор Сікорський біля першого американського літака Сікорського S-29A. США. 1920-ті роки
1920-ті роки
Опубліковано: 2020-10-05
1931
Опубліковано: 2020-10-05
1939
Опубліковано: 2020-10-05
Син Ігоря Сікорського Сергій демонструє можливості технічної інновації, розробленої на замовлення Служби берегової охорони США – рятувальної лебідки. США. 1944 рік
1944
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський та один із перших американських пілотів Орвілл Райт біля гелікоптера S-47 (R-4). США. Травень 1942 року
1942
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський отримує з рук президента США Гаррі Трумена Нагороду ім. Роберта Дж. Коллієра – щорічну нагороду за високі досягнення в галузі авіації в США. США. 17 грудня 1951 року
1951
Опубліковано: 2020-10-05
Президент США Ліндон Джонсон нагороджує Національною Медаллю Науки Ігоря Сікорського. Білий Дім. США. 13 лютого 1967 року
1967
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський зустрічає Ніла Армстронга, першу людину, що ступила на Місяць. США. 29 жовтня 1970 року
1970
Опубліковано: 2020-10-05
2020
Опубліковано: 2020-10-05
1910
Опубліковано: 2020-09-29
1910
Опубліковано: 2020-09-29
Літак С-6А, який Ігор Сікорський представив на Московській авіаційній виставці та за яким був визнаний провідним авіаінженером Російської імперії. Київ. 1912 рік
1912
Опубліковано: 2020-09-29
1910
Опубліковано: 2020-09-29
Цар Микола ІІ на військовому аеродромі у Красному Селі (сучасна територія Санкт-Петербурга) оглядає літак Ігоря Сікорського "Гранд". Липень 1914 року
1914
Опубліковано: 2020-09-30
1913
Опубліковано: 2020-09-30
Інтер’єр кабіни літака "Ілля Муромець". За задумом Ігоря Сікорського це мав бути пасажирський літак. Санкт-Петербург. 1916 рік
1916
Опубліковано: 2020-09-30
2020
Автор: Aero3D
Опубліковано: 2020-10-01
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)Всесвітньо відомий авіаконструктор українського походження. Працював у Російській імперії та США. Творець перших у світі чотирьохмоторного літака «Руський витязь», важкого чотиримоторного бомбардувальника і пасажирського літака «Ілля Муромець», трансатлантичного гідроплана, серійного гелікоптера одногвинтової схеми. Засновник компанії «Sikorsky Aircraft» в США, що стала провідним виробником вертолітної техніки за кордоном.
2008
Автор: Олійник М.О.
Опубліковано: 2020-10-01
Ігор Сікорський в Нью-Йорку. США. 30 березня 1919 рік
Пригоди капелюха Сікорського. Невигадана історія
Всі знали, що Містер Гелікоптер мав улюбленого капелюха фасону “федора”. Жодний виліт не обходився без цього талісману. Принаймні, талісманом його вважав власник. Адже не зазнав жодних серйозних травм під час випробувань своїх апаратів - звісно, що траплялися аварії, але все закінчувалося добре. Правда, з'явився цей капелюх у Сікорського, ймовірно, в американський період життя, адже на дореволюційних знімках він зазвичай позує біля своїх аеропланів в шкіряному шоломі. Тим не менш, зараз капелюх Сікорського зберігається під ковпаком з органічного скла в кабінеті-музеї Сікорського в штаті Коннектикут, США. Кажуть, і зараз молоді пілоти приходять до цього капелюха заручитися "заступництвом" - нібито, це приносить успіх.
1919
Опубліковано: 2020-10-05
Зліва направо: барон Соловйов, Сергій Рахманінов, Ігор Сікорський біля першого американського літака Сікорського S-29A. США. 1920-ті роки
1920-ті роки
Опубліковано: 2020-10-05
1931
Опубліковано: 2020-10-05
1939
Опубліковано: 2020-10-05
Син Ігоря Сікорського Сергій демонструє можливості технічної інновації, розробленої на замовлення Служби берегової охорони США – рятувальної лебідки. США. 1944 рік
1944
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський та один із перших американських пілотів Орвілл Райт біля гелікоптера S-47 (R-4). США. Травень 1942 року
1942
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський отримує з рук президента США Гаррі Трумена Нагороду ім. Роберта Дж. Коллієра – щорічну нагороду за високі досягнення в галузі авіації в США. США. 17 грудня 1951 року
1951
Опубліковано: 2020-10-05
Президент США Ліндон Джонсон нагороджує Національною Медаллю Науки Ігоря Сікорського. Білий Дім. США. 13 лютого 1967 року
1967
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський зустрічає Ніла Армстронга, першу людину, що ступила на Місяць. США. 29 жовтня 1970 року
1970
Опубліковано: 2020-10-05
2020
Опубліковано: 2020-10-05
Ігор Сікорський зі своєю моделлю гелікоптера H-2 на подвір’ї батьківського будинку. Київ. 1910 рік
Київ
Ігор Сікорський зі своєю моделлю гелікоптера H-2 на подвір’ї батьківського будинку. Київ. 1910 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/10 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Літак БіС-2, на якому Ігор Сікорський вперше здійснив політ. Київ. 1910 рік
Київ
Літак БіС-2, на якому Ігор Сікорський вперше здійснив політ. Київ. 1910 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/11 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Літак С-6А на Московській авіаційній виставці. Київ. 1912 рік
Київ
Літак С-6А, який Ігор Сікорський представив на Московській авіаційній виставці та за яким був визнаний провідним авіаінженером Російської імперії. Київ. 1912 рік
Літак С-6А на Московській авіаційній виставці. Київ. 1912 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/12 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Ігор Сікорський зі своєю моделлю аеросаней у дворі батьківського будинку. Київ. 1910 рік
Київ
Ігор Сікорський зі своєю моделлю аеросаней у дворі батьківського будинку. Київ. 1910 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/15 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Родинне фото Сікорських. Київ. 1906 рік
Київ
Родинне фото Сікорських. Київ. 1906 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/18 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Літак "Гранд". Момент злету над полем. Санкт-Петербург. 1913 рік
Санкт-Петербург
Літак "Гранд". Момент злету над полем. Санкт-Петербург. 1913 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/21 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Цар Микола ІІ на військовому аеродромі у Красному Селі оглядає літак Ігоря Сікорського "Гранд". Липень 1914 року
Липень 1914 року
Санкт-Петербург
Цар Микола ІІ на військовому аеродромі у Красному Селі (сучасна територія Санкт-Петербурга) оглядає літак Ігоря Сікорського "Гранд". Липень 1914 року
Цар Микола ІІ на військовому аеродромі у Красному Селі оглядає літак Ігоря Сікорського "Гранд". Липень 1914 року
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/22 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Ігор Сікорський за штурвалом літака "Гранд". Санкт-Петербург. 1913 рік
Санкт-Петербург
Ігор Сікорський за штурвалом літака "Гранд". Санкт-Петербург. 1913 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/23 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Літак "Ілля Муромець". Санкт-Петербург. Березень 1916 року
Березень 1916 року
Санкт-Петербург
Літак "Ілля Муромець". Санкт-Петербург. Березень 1916 року
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/24 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Інтер’єр кабіни літака "Ілля Муромець". Санкт-Петербург. 1916 рік
Санкт-Петербург
Інтер’єр кабіни літака "Ілля Муромець". За задумом Ігоря Сікорського це мав бути пасажирський літак. Санкт-Петербург. 1916 рік
Інтер’єр кабіни літака "Ілля Муромець". Санкт-Петербург. 1916 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/25 |
Дата онлайнової публікації | 2020-09-29 |
Aero3D
3D модель Дому Сікорських. Фрагмент головного фасаду. Проміжний етап моделювання.
Київ
3D модель Дому Сікорських. Фрагмент головного фасаду. Проміжний етап моделювання.
Автори та відповідальні:
Aero3D
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/28 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-01 |
Олійник М.О.
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)
м. Київ, Україна
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)
Ігор Сікорський навчався в КПІ з 1907 по 1911 роки. Вступив до інституту після закінчення Морського кадетського корпусу в Санкт-Петербурзі (1903-1906 роки) і навчання у французькій технічній школі Дювіньйо Ді Ланно (1906 рік). У роки навчання почав будувати планери, гелікоптери, аеросани, потім, до еміграції, будував тільки літаки. Він працював і самостійно, і спільно з іншими авіаконструкторами,а при нагоді виконував роботи на замовлення. У 1911 році на своєму літаку С-5 здав іспит на звання пілота. Встановив 4 всеросійських рекорди, зокрема, 29 грудня 1911 року на літаку власної конструкції С-6 встановив світовий рекорд швидкості польоту з двома пасажирами – 111 км/год. Набутий в Києві досвід в авіаконструюванні дозволив Сікорському в подальшому розвинути свої ідеї в цивілізованому світі. Ігор Іванович Сікорський народився 25 травня 1889 року в Києві, в сім’ї професора кафедри неврології та психіатрії медичного факультету Київського університету Святого Володимира Івана Олексійовича Сікорського і Марії (Зінаїди) Стефанівни Темрюк-Черкасової. Був молодшим серед п’яти дітей. Не закінчивши КПІ, Сікорський тим не менш у 1912-1918 роках очолював авіаційний відділ Російсько-Балтійського вагонного заводу, де під його керівництвом збудовані, одними з перших у світі, багатомоторні літаки «Гранд», «Руський Витязь», «Ілля Муромець». З 1918 року – в еміграції у Франції і США. В 1923 році заснував конструкторсько-будівельну фірму «Sikorsky Aircraft». У 1925-1940 роках розробив серію успішних літаючих апаратів: міжконтинентальний пасажирський лайнер S-42 (10 світових рекордів). З 1939 року перейшов на конструювання гелікоптерів одногвинтової системи. Гелікоптери Сікорського марки «S» з 1941 року були прийняті на озброєння Збройними силами США. У цілому фірма Сікорського створила 17 базових літаків та 18 гелікоптерів. З придбанням ліцензій на виробництво машин цієї марки розпочався розвиток вертольотобудування у Великобританії та Франції. Про високу гарантію польотів на гелікоптерах І. Сікорського свідчать факти постійного використання їх президентами США як VIP-транспортних засобів. Машини Сікорського використовувались як для військових, так і цивільних цілей. На гелікоптерах Сікорського S-61 вперше здійснено переліт через Атлантику (1967 рік) і Тихий океан (1970, з дозаправкою у повітрі). Сікорський удостоєний понад 80 високих нагород, почесний доктор багатьох університетів світу. Ігор Іванович Сікорський помер 26 жовтня 1972 року в Істоні (штат Конектикут).
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)
Пам'ятник Сікорському Ігору Івановичу (1889 – 1972)
Автори та відповідальні:
Олійник М.О.
Обсяг: 12 мб
Всесвітньо відомий авіаконструктор українського походження. Працював у Російській імперії та США. Творець перших у світі чотирьохмоторного літака «Руський витязь», важкого чотиримоторного бомбардувальника і пасажирського літака «Ілля Муромець», трансатлантичного гідроплана, серійного гелікоптера одногвинтової схеми. Засновник компанії «Sikorsky Aircraft» в США, що стала провідним виробником вертолітної техніки за кордоном.
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/29 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-01 |
Ігор Сікорський в Нью-Йорку. США. 30 березня 1919 рік
30 березня 1919 рік
Нью-Йорк. США
Ігор Сікорський в Нью-Йорку. США. 30 березня 1919 рік
Пригоди капелюха Сікорського. Невигадана історія
Всі знали, що Містер Гелікоптер мав улюбленого капелюха фасону “федора”. Жодний виліт не обходився без цього талісману. Принаймні, талісманом його вважав власник. Адже не зазнав жодних серйозних травм під час випробувань своїх апаратів - звісно, що траплялися аварії, але все закінчувалося добре. Правда, з'явився цей капелюх у Сікорського, ймовірно, в американський період життя, адже на дореволюційних знімках він зазвичай позує біля своїх аеропланів в шкіряному шоломі. Тим не менш, зараз капелюх Сікорського зберігається під ковпаком з органічного скла в кабінеті-музеї Сікорського в штаті Коннектикут, США. Кажуть, і зараз молоді пілоти приходять до цього капелюха заручитися "заступництвом" - нібито, це приносить успіх.
Ігор Сікорський в Нью-Йорку. США. 30 березня 1919 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/62 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-04 |
Ігор Сікорскьий біля свого першого американського літака S-29A. 1920-ті роки
1920-ті роки
США
Зліва направо: барон Соловйов, Сергій Рахманінов, Ігор Сікорський біля першого американського літака Сікорського S-29A. США. 1920-ті роки
Ігор Сікорскьий біля свого першого американського літака S-29A. 1920-ті роки
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/63 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Літак-амфібія S-40 ("Американський кліпер"). Політ над Нью-Йорком. США. Серпень 1931 року
Серпень 1931 року
Нью-Йорк. США
Літак-амфібія S-40 ("Американський кліпер"). Політ над Нью-Йорком. США. Серпень 1931 року
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/64 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Кліпер S-42 на воді. США. 1934 рік
США
Кліпер S-42 на воді. США. 1934 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/65 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Салон кліпера S-42. Зона відпочинку. США. 1934 рік
США
Салон кліпера S-42. Зона відпочинку. США. 1934 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/67 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Ігор Сікорський за штурвалом першого американського гелікоптера VS-300. США 1939 рік
США
Ігор Сікорський за штурвалом першого американського гелікоптера VS-300. США 1939 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/68 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Син Ігоря Сікорського Сергій демонструє можливості технічної інновації. США. 1944 рік
США
Син Ігоря Сікорського Сергій демонструє можливості технічної інновації, розробленої на замовлення Служби берегової охорони США – рятувальної лебідки. США. 1944 рік
Син Ігоря Сікорського Сергій демонструє можливості технічної інновації. США. 1944 рік
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/69 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Ігор Сікорський та Орвілл Райт біля гелікоптера S-47 (R-4). США. Травень 1942 року
Травень 1942 року
США
Ігор Сікорський та один із перших американських пілотів Орвілл Райт біля гелікоптера S-47 (R-4). США. Травень 1942 року
Ігор Сікорський та Орвілл Райт біля гелікоптера S-47 (R-4). США. Травень 1942 року
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/70 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Ігор Сікорський і президент США Гаррі Трумен. США. 17 грудня 1951 року
США
Ігор Сікорський отримує з рук президента США Гаррі Трумена Нагороду ім. Роберта Дж. Коллієра – щорічну нагороду за високі досягнення в галузі авіації в США. США. 17 грудня 1951 року
Ігор Сікорський і президент США Гаррі Трумен. США. 17 грудня 1951 року // . -
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/71 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Президент США Ліндон Джонсон нагороджує Ігоря Сікорського. Білий Дім. США. 13 лютого 1967 року
13 лютого 1967 року
Білий Дім. США
Президент США Ліндон Джонсон нагороджує Національною Медаллю Науки Ігоря Сікорського. Білий Дім. США. 13 лютого 1967 року
Президент США Ліндон Джонсон нагороджує Ігоря Сікорського. Білий Дім. США. 13 лютого 1967 року
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/72 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Ігор Сікорський зустрічає Ніла Армстронга. США. 29 жовтня 1970 року
29 жовтня 1970 року
США
Ігор Сікорський зустрічає Ніла Армстронга, першу людину, що ступила на Місяць. США. 29 жовтня 1970 року
Ігор Сікорський зустрічає Ніла Армстронга. США. 29 жовтня 1970 року
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/73 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Про віртуальний музей Сікорського в Києві розповів керівник проєкту MUSEUM SIKOR SKY Віктор Гріза Роману Коляді в програмі "Сьогодні. Вдень" на "Українське радіо"
м. Київ, Україна
Про віртуальний музей Сікорського в Києві розповів керівник проєкту MUSEUM SIKOR SKY Віктор Гріза Роману Коляді в програмі "Сьогодні. Вдень" на "Українське радіо"
Обсяг: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://www.dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/79 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-05 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.